Portes obertes

Benvolgudes famílies,

Les jornades de portes obertes de l’escola Ocata pel curs escolar 2021-2022 seran els dies 18, 19 i 20 de febrer amb un format diferent de l’habitual.

Dijous 18 a les 18h: us convidem a una trobada telemàtica amb l’equip educatiu on s’explicaran els aspectes més generals de l’escola i el nostre projecte.

Divendres 19 de 17:30h a 20h i dissabte 20 de 10h a 13h estarem a l’escola per atendre us personalment i resoldre els vostres dubtes.

Aquestes trobades estan condicionades per la situació sanitària amb les mesures de seguretat que corresponguin.

Tant si voleu assistir a la trobada telemàtica i /o venir presencialment a l’escola cal demanar cita prèvia accedint al següent enllaç: Formulari de cita prèvia per Portes obertes.

Un cop enviat el formulari us sortirà el següent missatge: La vostra resposta s’ha rebut correctament. Moltes gràcies.

El formulari es tancarà dilluns 15 de febrer.

Dimarts 16 i dimecres 17 de febrer assignarem els torns a través del correu electrònic que ens faciliteu en el formulari.

Si teniu algun dubte podeu escriure’ns a preinscripcions@escolaocata.cat o bé, trucar al telèfon de l’escola: 93 555 18 24.

Us convidem a navegar per la nostra pàgina web i Instagrams de l’escola, on trobareu informacions, projectes i el nostre dia a dia:

Instagram escolaocata

Instagram escolaocataplastica

Instagram escolaocataverda

Dates del procés de preinscripció escolar:

• del 15 al 24 de març de 2021