Ara que ja ha passat el període d’adaptació -que per cert, ha anat molt bé-, i estem acabant el trimestre us explicaré una miqueta el nostre dia a dia a P3. Quan entrem agafem el nostre nom i el col.loquem a la llista que tenim dels nens/es que han vingut. Després hi ha dies que seiem a la rotllana quan hem de fer psicomotricitat,experimentació, conscienciació fonològica.. i d’altres fem microambients(que són propostes que fa la mestra, segons els interessos dels nens/es). El dimecres al matí és el dia que la Sandra ens explica un conte i sempre ens sorprèn amb propostes que fa sobre el conte.Esmorzem,anem al pati i a les 11h.pugem a la classe. Rentem mans,bevem aigua i seiem en rotllana fent les rutines de cada dia: bon dia, temps… explicant-nos i compartint vivències tots plegats. I acaba el matí amb un conte, un joc,una representació… i de vegades continuant explorant manipulant, experimentant les diferents propostes que hi ha a l’aula (fetes per la mestra).
A la tarda normalment fent desdoblament de grup: anglès música,psicomotricitat,racons,plàstica.Dimecres a la tarda és el dia també que sortim al pati tots plegats a fer una activitat conjunta: juguem amb ampolles,embuts culleres,coladors,cordes,gomes,cotxets,animals….
Aquí teniu una mostra de tot allò que fem..