Fira comercial i gastronòmica del Masnou

El/les alumnes del curs de cinquè de primària de l’escola hem creat una cooperativa anomenada “ebo” (estampem bosses ocata). Durant el curs hem redactat l’acta de constitució, els estatuts i l’ajuntament ens ha donat el número d’identificació fiscal. Entre tots/es el/les socis/es hem dissenyat i estampat unes bosses de tela, les quals vam vendre a la fira comercial i gastronòmica del Masnou.

El dia de la venda vam tenir bastant d’èxit i tot va funcionar molt bé. Vam poder gaudir d’un gran dia i vam poder mostrar el nostre producte a tothom.

Ara estem fent els comptes ja que els diners que vam obtenir no són els beneficis reals. Durant tot el procés vam tenir unes despeses que ara hem de fer front, hem de recuperar el capital inicial i el 10% dels beneficis seran destinats a la ONG Open Arms. Amb la resta dels beneficis farem una activitat conjunta amb tots/es els/les socis/es!

Aquí teniu una petita mostra del dia de la fira comercial i gastronòmica del Masnou: