Celebrem Santa Cecília a l’escola

El dijous 22 de novembre va ser la patrona dels músic i nosaltres ho van voler celebrar amb les següents activitats:

• Durant el matí, la família Pujal Tarodo van interpretar una adaptació de la Flauta Màgica de Mozart per als més petits de l’escola.
  • A primària, van tenir l’oportunitat de conèixer la violoncelista Anna Comellas; gran intèrpret i persona la qual té un gran bagatge musical.
    L’Anna ens va explicar moltes coses d’aquest instrument de corda fregada: de les seves possibilitats, de les seves parts, de la construcció…
    Ens va interpretar algunes melodies conegudes i també, ens va explicar anècdotes de la seva vida i sobretot de la seva infantesa.
  • Per la tarda van fer una petita audició amb els nostres petits músics.
    Alguns voluntaris, alumnes d’escoles de música, ens van interpretar una peça que estudien.
    Van poder sentir guitarres, saxo, piano i flauta dolça… interpretada per companys.
    La proposta va ser de sisè, ja que són els més grans de l’escola i el seu últim any, tot i que al final dos voluntaris més s’han afegit.

Va ser un bon dia, van gaudir un cop més de sentir música en directe i de participar en petits concerts.

Ha estat fantàstic!

Clica a la foto i veuràs més imatges.

: