Barem provisional (preinscripció 2020-2021)

Ja podeu consultar la llista anonimitzada de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional de l’escola Ocata en el següent document:
INFORME BAREM PROVISIONAL

Recordeu que podeu consultar telemàticament la puntuació provisional obtinguda en la preinscripció, corresponent al curs 2020-2021, accedint a www.preinscripcio.gencat.cat, opció “consulta de resultats” dels ensenyaments corresponents.

Les dates a seguir en el procés
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

1. F.

Hola,

Teniu previsió sobre quan sortirà la llista baremada? Perquè dimarts, en teoria, comença el període per a reclamacions. Hi ha previsió que s’endarrereixi el procés.

Atentament.

1. Admin Autor de l'article

Hola, perdoneu el retard en la resposta. Fins avui no hem tingut notícies del Departament. Com podeu veure les dates de reclamacions es mantenen del 2 al 5 de juny.
      Salutacions.