Dia de la Pau

Com ja sabeu avui dilluns 30 de gener se celebra el DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau) a la majoria d’escoles del Masnou.
S’han realitzat activitats al voltant d’aquest tema:

Ed. Infantil
Mares de l’escola han explicat contes solidaris i les mestres el conte de l’elefant Elmer i s’ha dibuixat i decorat un elefant entre tots.

cliqueu les imatges per veure tot l’àlbum

img_20170131_124853  conte-peix-irisat a-squash

elmer

Cicle Inicial i Mitjà
Una mare ha explicat un  conte.

marcelino-libros

Cicle Inicial
Al matí s’ha treballat com solucionar un problema, s’ha fet una conversa i s’ha preparat una exposició de les conclusions per poder explicar-ho als companys dels altres cicles a la tarda.

Cicle Mitjà
Al matí s’ha treballat la Guerra i la Pau, s’ha fet una conversa i s’ha preparat una exposició de les conclusions per poder explicar-ho als companys dels altres cicles a la tarda.

4t
S’ha realitzat una activitat a nivell de poble on sota el lema “Veig la pau als teus ulls” els alumnes de 4t de primària i 1r d’ESO van dibuixar i pintar els seus ulls fotografiats. S’ha treballat aspectes relacionats amb la solidaritat, l’empatia, en veure els altres com ens agrada que ens vegin a nosaltres.

Al matí s ‘ha treballat  la Guerra i la Pau, s’ha fet una conversa i s’ha preparat una exposició de les conclusions per poder explicar-ho als companys dels altres cicles a la tarda.

Els alumnes de 5è han  preparat un prezi del que han treballat

(conjuntament amb les altres escoles del Masnou)
Han anat al cinema La Calàndria a veure la pel·lícula: “La tumba de las luciérnagas”. És un film d’animació que parla de les peripècies de dos germans que fugen de la guerra.

luciernaga1luciernagala-tumba-de-la-luciernagas-sliderluciernaga0

Tots els alumnes de l’escola
S’ha preparat un entrepà gegant i s’ha fet un esmorzar conjunt i solidari.

img-20170130-wa0049

A la tarda els nens i nenes de primària han exposat les conclusions de la feina feta al matí.

I per acabar moltes abraçades

img-20170130-wa0066

El dimecres 1 de febrer (conjuntament amb les altres escoles del Masnou)
Han anat a l’institut Maremar a veure i viure l’Hospital de Campanya que han muntat els alumnes.

Hospital de campanya 5è