Excalibur, una obra llegendària!

El passat divendres 24 de març, l’alumnat de Cicle Superior vam poder gaudir d’una obra teatral en anglès interpretada per la companyia Theatre4schools.

L’obra, titulada Excalibur, està basada en la llegenda del Rei Artur i la seva espasa Excalibur. Merlí, Artur, Morgana i Ginebra son els protagonistes d’aquesta història de màgia i aventures. Una obra amb encanteris, intriga, amor i lluites d’espasa acompanyada de balls i molta música.

Els nens i les nenes van poder seguir els diàlegs en llengua anglesa gràcies al treball previ a l’aula i a les tècniques gestuals que faciliten la comprensió del vocabulari.

Al finalitzar l’espectacle, els i les alumnes van poder conversar i fer preguntes als actors i les actrius; moment d’especial importància per a treballar la comprensió i l’expressió oral.