VISITA A LA SAGRADA FAMÍLIA

Dimecres 7 de desembre els alumnes de 5è vam visitar La Sagrada Família. Vam agafar el metro des de l’escola. Vam esmorzar al parc i una monitora ens va sortir a recollir. La visita era guiada. Primer vam veure un vídeo que explicava com es va anar construint i qui era Gaudí. Ens van deixar una ràdio i uns auriculars per tal de seguir la visita. Vam veure la basílica per dins i per fora. És realment grandiosa. Vam veure els vitralls, els diferents tipus de pedres de les quals estan fetes les columnes, les tortugues i el sudoku. Vam comprendre el significat de les diferents torres i les diferents figures. I vam fer una activitat d’exploradors amb un llibre i altres elements. Més tard, vam fer una passejada per la fira de Nadal. I finalment vam dinar en un parc molt gran i vam jugar una bona estona. Va ser genial.