6ÈNA EDICIÓ TALLER DEL CÒMIC PELS DRTES HUMANS I LA CIUTADANIA GLOBAL

Aquest dijous, dia 15 de juny,  hem anat a l’Auditori Barradas a l’acte de lliurament dels premis del 6è Concurs de Còmic pels Drets Humans i la Ciutadania Global de l’Hospitalet a les 10 hores, amb la presentació de l’humorista Raúl Alcaraz, M. Ángeles Sariñena, regidora en funcions de Participació i Relacions Ciutadanes de L’Hospitalet, i Xavi López, director de la Fundació Solidaritat UB.

S’han presentat al concurs 173 còmics de més de 300 alumnes de 4t, 5è i 6è de primària de vuit centres educatius de l’Hospitalet: l’Escola Canigó, l’Escola Paco Candel, l’Escola Azorín, l’Escola Ramon Muntaner, l’Escola La Carpa, l’Escola Menéndez Pidal, l’Escola Balaguer i l’Escola Santa Marta. Les temàtiques giren entorn de les desigualtats, l’assetjament, el sexisme, el racisme, els conflictes bèl·lics i el reciclatge, entre d’altres. Durant l’acte es premiaran dotze tires còmiques realitzades per vint-i-tres alumnes amb vuit accèssits, tres mencions i un 1r premi. Dues alumnes de la nostra escola han guanyat un accèssit (Khadija i Almeli). Enhorabona, noies. I felicitar a tot l’alumnat de 5è de la nostra escola per l’esforç, les ganes i la vostra participació.