Us donem la benvinguda al curs 2021-2022

L’Escola us dóna la benvinguda al curs 2021-22, desitjant que us trobeu bé de salut i que hàgiu descansat durant l’estiu. Recordeu que l’inici del curs serà dilluns 13 de setembre.

Us avancem que encara caldrà seguir aplicant algunes de les mesures ja establertes al curs passat, malgrat la millora de les dades epidemiològiques i de vacunació.

• Entrades i sortides esglaonades
  • Rentat de mans i ús de gel hidroalcohòlic
  • Ús de la mascareta
  • Distància física interpersonal
  • Ventilació
  • Limitacions d’accés al centre per les famílies. Només quan siguin requerides o amb cita prèvia.

Tornem a demanar-vos la vostra valuosa col·laboració en:

• El control de símptomes (ja sabeu que si el nen/a presenta algun símptoma no pot assistir a l’escola) i prendre la temperatura abans d’anar a l’escola
    • Febre
    • Mal de coll
    • Tos i mocs
    • Vòmits, diarrea, mal de panxa…
  • Comunicació de casos positius de COVID-19, aïllaments, realització de PCR,  per tal de poder confinar els grups i frenar la transmissió del virus.
  • Puntualitat en entrades i sortides i compliment de la normativa de Sanitat i Educació.

Durant els primers dies de curs, es repartirà la Declaració responsable per a les famílies d’alumnes, i l’autorització per a la realització de PCR/test anticossos per tal que les retorneu signades a l’escola.

Bon inici de curs!!!