Guanyadors del 1r premi del Taller de còmic pels Drets Humans

El Teatre JovEl sexisme i el bullying, protagonistes dels premis del Taller de còmic pels Drets humansentut va ser l’escenari de l’acte d’entrega de la 5ªedició dels premis del Taller de còmics pels Drets Humans. Tres alumnes de la nostra escola, la Neus, Izan i Daniel, han estat els guanyadors d’aquesta edició.

En el Programa de Cooperació i Solidaritat de l’Ajuntament han participat 570 alumnes de14 centres de la ciutat de 5è i 6è de primària  i han après a elaborar un còmic i també a plasmar diferents valors relacionats amb la solidaritat, la pau, l’amistat o la convivència, entre d’altres. De fet, el còmic guanyador, denuncia el sexisme i el bullying a l’escola. El còmic es presenta així com a mitjà d’expressió per tractar aquests temes.

Per llegir més

Per veure el vídeo, clica aquí