Menús per emportar per l’alumnat amb beca de menjador

Quan per raons sanitàries i en el marc de les mesures contra la pandèmia per COVID-19, es prengui la mesura de confinament total del centre, o bé calgui que un o diversos alumnes beneficiaris d’ajuts de menjador no puguin  assistir a classe per trobar-se en aïllament o quarantena, el centre educatiu garantirà la continuïtat dels ajuts individuals de menjador mitjançant el format de menús per emportar, que constarà de primer plat, segon plat i postres.

La família haurà de recollir al centre el menú per emportar. Es facilitarà a la família un document explicatiu de les condicions del servei de menú per emportar.

En el cas que la família no pugui desplaçar-se a buscar els menús, podrà autoritzar altres persones per recollir el menú en nom seu.