Els alumnes d’I3, I4 i de 3r celebren Sant Jordi amb molta creativitat

L’alumnat d’infantil de la nostra escola, amb l’ajuda dels seus companys de tercer de primària, han creat magnífics punts de llibre per celebrar la diada de Sant Jordi.
El projecte va començar amb els més petits de l’escola, que van utilitzar la seva imaginació per enganxar i pintar amb els seus dits el drac amb una gran varietat de materials. Així cada infant va donar vida al seu propi punt de llibre.
Després, els alumnes de 3r de primària van entrar en acció. Amb molta cura i dedicació, van ajudar i acompanyar els seus companys més petits. Van afegir detalls com adhesius, cintes i altres decoracions per fer que cada punt de llibre fos únic i especial.
El resultat final va ser una explosió de color i alegria. Aquests punts de llibre no només són un record de la nostra cultura i tradicions, sinó també un testimoni de la col·laboració entre els diferents nivells educatius de la nostra comunitat escolar.
Aquesta activitat ha estat una oportunitat meravellosa perquè els alumnes treballin junts, aprenguin els uns dels altres i celebrin una de les festes més estimades de Catalunya. Estem molt orgullosos dels nostres alumnes i esperem continuar fomentant aquest tipus d’iniciatives que uneixen art, cultura i educació.