Les flors visiten la Biblioteca de Nou Barris

Avui les flors hem anat a la Biblioteca de Nou Barris amb 3 objectius:
● Descobrir el nou espai reformat i gaudir-lo una estona
● Agafar en préstec llibres i contes que parlin de flors per al nostre projecte
● Iniciar una activitat xulíssima que anomenem “llibres encadenats”

De què tracta “llibres encadenats”?
Avui hem agafat un conte en préstec que divendres un infant de l’aula s’emportarà a casa per tornar-lo a la biblioteca amb la seva família. Què heu de fer les famílies? Anar al mostrador i dir que veniu de l’escola. Que voleu tornar el conte i agafar-ne un altre. Si no teniu el carnet de la biblioteca us el faran en un moment. I us poden aconsellar per.triar el que agafareu en préstec i que el vostre fill portarà a l’escola dilluns. Així el següent divendres serà un altre infant l’encarregat de tornar-lo, i anirem fent cadena. I cada setmana podrem gaudir d’un conte diferent a l’aula!

Esperem que aquesta iniciativa de foment de la lectura us agradi tant com a nosaltres!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *