Classe de les flors: Sortida al Museu de les ciències naturals

Avui hem fet la 1a sortida de tot el dia!
Només arribar hem anat a esmorzar perquè nosaltres tenim l’horari de visites més tard. L’activitat escollida es diu “sents el bosc?” i consta de dues parts:

• Visita a l’exposició Planeta Vida: tenim un petit mural del bosc on hi falten alguns animals que hem de trobar a l’exposició: la puput, l’àliga i el senglar. Sota la vitrina dels animals hi ha unes caixes. Allà hi trobem el cromo de l’animal i alguns objectes per mirar i reflexionar. Podem saber on viu o què menja un ocell només mirant les seves potes? Podem saber la mida d’un ocell per la mida de les seves plomes?
  • Espai niu: és una aula plena de materials que podem trobar al bosc. Podem manipular, observar i jugar amb tots ells: escorces, fruits, pells, ossos, pedres… Acabem en rotllana escoltant diferents sons del bosc i intentant identificar-los.

Ens agrada molt anar d’excursió!
Aquest Museu situat al Fòrum és un lloc ideal per anar-hi amb els infants el cap de setmana.
Animeu-vos a visitar-lo!