- OFERTA INICIAL
- BAREM PROVISIONAL
- BAREM DEFINITIU UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS
- SORTEIG: NÚMERO PER DETERMINAR L’ORDRE EN CAS D’EMPAT: 81801
El projecte FILOSOFIA 3/18 és un currículum ampli i sistemàtic que té com a objectiu reforçar les habilitats del pensament de l’alumnat, partint de la filosofia com a disciplina fonamental.
Consisteix en un conjunt de programes que, aplicats des dels 3 als 18 anys, enforteix la… Llegeix més»
El divendres els nens i nenes de quart van rebre la visita d’una nutricionista per tal de resoldre els dubtes que ens han anat sorgint al llarg de la UDI Mens sana in corpore sano.
Prèviament a la visita, vam recollir els dubtes que teniem i els vam enviar a la Patricia per tal… Llegeix més»
Com ja és tradició a l’escola, el divendres de Carnaval els infants de cicle mitjà i de cicle superior van poder participar de la Rua de comparses que s’organitza al pati de l’escola.
Us deixem un recull de vídeos i imatges perquè veieu les disfresses i… Llegeix més»
L’alumnat de 5è continua descobrint més sobre la història d’Esparreguera… Aquest cop hem tirat enrere cap a l’època de la revolució industrial per conèixer com era la Colònia Sedó, qui va treballar allà, per què va ser tan important, com era, quines classes socials hi havia…
Vam fer la visita al museu de la Colònia Sedó, on vam trobar les dues llambordes que ens faltaven. Allà ens van mostrar una maqueta amb tot luxe de detall d’aquella època, telers i turbines que feien servir per aprofitar l’energia provinent del riu.
Uns dies després, vam explorar més fonts històriques d’Esparreguera visitant d’arxiu municipal, allà vam poder veure documents i objectes molt antics que ens van ajudar a imaginar-nos com era la vida a Esparreguera fa uns anys.
Bon dia famílies!!!
Els nens i les nenes d’infantil i de cicle inicial, s’ho van passar d’allò més bé el dia de carnaval 🎭🎉
Aquí us deixem un petit vídeo perquè pugueu comprovar-ho 🙂
Després de dedicar un parell de sessions a preparar-nos de valent, encetem amb plena autonomia el programa d’aprenentatge entre iguals “Reading in Pairs”.
Els infants tutors de 6è es preparen un text vivencial en anglès a casa amb ajuda dels materials necessaris per aconseguir dur a terme una conversa guiada amb els seus companys tutorats.
Fan hipòtesis sobre el que llegiran junts i parlen amb ajuda d’un suport lingüístic sobre el tema de la lectura.
Aquesta setmana els alumnes de 3r han iniciat el programa d’aprenentatge entre iguals “Llegim en parella”.
Encara tenen una mica de dificultat en seguir els diferents passos que cal que desenvolupi cada un dels companys que formen la parella però, de ben segur, que poc a… Llegeix més»
A l’escola Les Roques Blaves seguim treballant per un món més sostenible. Cada divendres a les 9h els nostres delegats verds es troben al vestíbul de l’escola per recollir l’oli usat. Si no tens la teva ampolla Claki, demana a la tutora com aconeguir-ne… Llegeix més»
El passat divendres l’alumnat de 6è va sortir de l’escola per anar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i dur a terme una activitat relacionada amb la fotografia.
El taller realitzat, que portava per nom Mirar, fotografiar, llegir la ciutat!, proposava una exploració de… Llegeix més»
Arrel la conversa mantinguda a l’aula sobre les diferències entre el que veia Don Quijote i el que veia Sancho a la batalla de los molinos, de l’UDI Si yo fuera Don Quijote, l’alumnat de 6è s’ha animat a preparar i participar en un debat.… Llegeix més»
Dijous passat, els alumnes de 4t van finalitzar les seves sessions d’hort. Ha arribat el moment, després d’un any sencer treballant la terra i fent d’agricultors, de deixar pas als companys de 3r perquè s’encarreguin i tinguin cura d’aquest espai de l’escola.
Per tal de prendre… Llegeix més»
Aquests dies l’alumnat de 6è comença a visitar els instituts de la vila per tal de familiaritzar-se amb els centres que seran testimonis de la seva pròxima etapa educativa. En la visita d’aquest matí hem pogut conèixer, entre altres coses, les diferents estances de l’institut… Llegeix més»
El passat divendres l’alumnat de 6è va realitzar la seva visita anual a la biblioteca municipal del poble. Gràcies al taller que van realitzar allà van poder viatjar a ciutats d’arreu del món i conèixer característiques i singularitats d’aquestes tot aprenent a consultar diferents tipus… Llegeix més»
Les nenes i nens de la classe de Les Esferes estem gaudint molt de l’entorn, les activitats i la convivència al Camp d’Aprenentatge Juneda. Fa fred, sí, però ha sortit el sol i ens ha permès realitzar totes les activitats programades i passar estones en… Llegeix més»
PROJECTE STOLPERSTEINE
Ein Stein, Ein Name, Ein Mensch. Una pedra, un nom, una persona. Stolperstein, pedra que fa ensopegar, és un projecte artístic dissenyat per Gunter Demnig (Berlín, 1947). Com ens recorda ell mateix, ‘no hi ensopeguem amb els peus, sinó amb el cap i el cor’.
Avui, com a part de la UDI “Camins per la PAU”, l’alumnat de 5è ha fet la ruta de les llambordes d’Esparreguera, on hem pogut conèixer una miqueta més sobre aquestes persones que vivien a Esparreguera i que van ser víctimes de la guerra.
Aquí teniu l’exposició surrealista de 1r; una exposició feta amb molta il·lusió després de tot un treball que parteix de l’artista treballat aquest curs, i que representa el projecte final de la nostra primera UDI a l’etapa de Primària. Ens ho hem passat molt bé,… Llegeix més»
Després del període de vacances d’hivern, els agricultors de 4t han observat que algunes hortalisses han crescut força. L’avi David va aprofitar per fer-los analitzar amb detall algunes plantes per tal d’aprendre a distingir-les o conèixer quina part era la comestible. Va ser curiós trobar… Llegeix més»
La setmana passada l’alumnat de 5è va fer la seva visita anual a la biblioteca municipal d’Esparreguera, allà ens van recordar com podem llogar llibres i, posteriorment vam fer un taller. Aquest taller va començar amb uns reptes on havíem de buscar uns llibres al catàleg digital de la biblioteca, un cop els trobàvem, ens donaven una peça d’un personatge d’un conte o pel·lícula que després vam poder descobrir i explorar. Ens ho vam passar d’allò més bé!
Durant el primer trimestre, l’alumnat de 5è ha estat estudiant el treball infantil a partir de la UDI “Què valen els meus texans?”. El producte final d’aquesta UDI ha estat una investigació, per grups cooperatius, d’una ONG. D’aquesta manera, hem après a buscar informació i explicar-la als companys amb les nostres paraules. Us deixem un vídeo de les exposicions orals fetes.
El passat divendres 16 de desembre els infants de l’escola van representar el musical “Emergència al país de la Màgia”, una història plena de fantasia i màgia basada en el llibre de Nuria Mauricio i Rosabel Bofarull.
Tota l’escola, mestres i alumnes, vam gaudir moltíssim preparant… Llegeix més»