REPTE I RECOMANACIONS: SETMANA DEL 25 AL 31 DE MAIG

Hola nens i nenes de 3r,

El repte d’aquesta setmana està relacionat amb l’educació física. Un repte al que no li falta moviment i exercici. Esteu preparats?

gif-pesas – LA EDUCACION FISICA

REPTE D’ ED. FÍSICA

Li podeu fer arribar a la Núria directament a la següent adreça electrònica abans de l’1 de juny: nuriaartigas@escolalesroquesblaves.cat

RECOMANACIONS:

• ÀMBIT LINGÜÍSTIC
  1. Us proposem veure i escoltar aquest vídeo, fet per nosaltres, sobre les festes i fires del Baix Llobregat:

Tot seguit, ens agradaria que ens expliquéssiu si heu estat o heu celebrat alguna de les festes de les quals parla al vídeo o en alguna altra festa típica de la comarca. Ens ho podeu explicar mitjançant un vídeo, un àudio o per escrit. Podeu planificar les vostres idees a través d’aquest guió, (recordeu que una planificació és per ajudar-vos a pensar i organitzar millor el que voldreu explicar després):

GUIÓ FESTES I FIRES

2. Os animamos a seguir leyendo des de casa “Charlie y la fábrica de chocolate”. Ahora ya solo quedan haciendo la visita a la fábrica Mike Tevé y Charlie…¿Qué será de ellos?

Los viernes no hay clase: Charlie y la fábrica de chocolate

3. ANGLÈS: La Sara us proposa que escolteu la cançó de “Dance Monkey”: i després escriviu les paraules que falten en el document que teniu a sota.

Ara, feu les activitats següents. relacionades amb la cançó: Dance Monkey

• ÀMBIT MATEMÀTIC

Continuem treballant la numeració a través dels habitants i la superfície que ocupen els municipis del Baix Llobregat. El document inclou un àudio que haureu d’escoltar per poder fer la tasca:

UDI Activitat matemàtiques sobre població

• ÀMBIT DEL CONEIXEMENT DEL MEDI

Us proposem mirar el següent documental sobre la fauna i la flora del riu Llobregat a la nostra comarca:

Ens podeu comentar si us ha agradat, si us ha sorprès alguna cosa de les que heu vist… o realitzar les següents activitats per veure si heu entès bé el vídeo.

COMPRENSIÓ DEL DOCUMENTAL BIO-BAIX

• ÀMBIT ARTÍSTIC
  1.  Plàstica: us proposem pintar i dibuixar de forma totalment lliure, crear les vostres pròpies obres! En aquest vídeo teniu algunes idees:

2. Música: Des de que va començar la situació d’emergència i de confinament, el Cirque du Soleil, cada divendres,  presenta per les xarxes un vídeo nou dels seus espectacles d’arreu del món. En Pere us fa arribar l’enllaç d’aquests vídeos que recull en forma de karaoke algunes de les seves cançons més conegudes en els diferents espectacles que han creat. Si en coneixeu alguna, la podeu cantar perquè hi apareix la lletra. Si no, podeu gaudir de la música i de l’espectacle d’un dels millors circs del món!!!

Si seguiu buscant, trobareu un munt de vídeos dels seus espectacles. Valen molt la pena, per les acrobàcies i per les músiques!

Per últim,  us deixem la planificació i autoavaluació setmanal que podeu fer per tal d’ ajudar-vos en la  organització diària de les tasques:

PLA DE TREBALL I AUTOAVALUACIÓ (1)

Esperem que gaudiu aprenent de les propostes i reptes que us enviem. Com sempre, esperem amb il·lusió rebre les vostres fotografies i explicacions del que aneu fent a través del correu electrònic. Us enviem molts petons i abraçades des de la distància. 🙂

Ana anagonzalez@escolalesroquesblaves.cat

Ester estervilaseca@escolalesroquesblaves.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *