RECOMANACIONS PER L’ÚLTIMA SETMANA DEL CURS!

Hola Bomba de colors i Llunes boges,

Sabem que encara molts de vosaltres esteu enfeinats amb la tasca de la setmana passada: la  creació de la maqueta i la realització del vídeo per mostrar-nos dos possibles rutes turístiques per la comarca. També sabem, perquè alguns pares ens ho han dit,  que esteu una mica cansats i amb ganes d’agafar vacances…Per aquesta raó, aquesta setmana no tindreu cap repte però sí que us deixem algunes recomanacions molt entretingudes, divertides i curioses per fer:

• Vols saber si ets un expert de la teva comarca?Ver las imágenes de origen

Aquí us deixem un qüestionari sobre el Baix Llobregat que hauries de ser capaç de fer en menys de 30 minuts. Un cop acabat, en l’arxiu “resultats” podràs fer el recompte de la puntuació total obtinguda i veure el teu resultat final. Us hi atreviu? (no cal que ens envieu el qüestionari, ens podeu enviar un correu amb el resultat obtingut o escriure’ns un comentari al bloc).

QÜESTIONARI UDI UNA COMARCA DE MAR I DE MUNTANYA

RESULTATS

• Película “Charlie y la fábrica de chocolate”

Para aquellos que hayáis terminado el libro, os animamos a visualizar la película. Si clicáis en la imagen, os dirigirá a la web de “YouTube” donde podréis ver la película entera, aunque está dividida en fragmentos. Cuando la terminéis, nos podéis comentar si os ha gustado, si os imaginabais así a los personajes, que escena os ha gustado más…

Ver las imágenes de origen

•  Gimcana: Ens movem per Esparreguera!

La Núria us fa una proposta ben “activa” perquè camineu i moveu l’esquelet mentre us posa a prova sobre el coneixement que teniu sobre les zones i espais del poble. Prepareu la mochilla, aigua, calçat i roba esportiva i… A córrer! Aquí teniu les instruccions i el dorsal:

ENS MOVEM!

DORSAL

• Homenatge al cantant Pau Donés

Aquesta setmana va morir un dels cantants i ccompositors catalans més coneguts del territori, Pau Donés. Les seves cançons estan plenes de missatges i aprenentatges per a la vida. Us deixem una de les seves cançons més conegudes “Depende” perquè l’escolteu i un document amb la lletra perquè ompliu els buits que hi falten. Esperem que us agradi.

CANÇÓ “DEPENDE”

•  Ja heu cantat la cançó del Miki Nuñez?

En Pere us segueix animant a fer la recomanació de la setmana passada de cantar un fragment de la cançó “Escriure’m” de Miki Nuñez i passar-li el vídeo. Vinga, no podeu faltar al repte d’escola!

Com sempre, esperem rebre les vostres fotografies i els vostres correus per tenir notícies del que aneu fent i de com us trobeu.

Una abraçada.

Ana anagonzalez@escolalesroquesblaves.cat