Hola nens i nenes de 3r,
Una setmana més us deixem el repte i les recomanacions setmanals.
El repte d’aquesta setmana és un “English Challenge”, un repte d’anglès! Aquí us deixem el missatge de la teacher Sara:
Do you dare to record yourself (tell your parents to help you) saying as fast (and clear) as you can these tongue twisters? Copy and paste the following links and be able to listen to the different tongue twisters!!!!
Aquí teniu els embarbussament, podeu triar-ne 1 o fer-ne els 3, si us atreviu! Segur que passareu una estona divertida practicant!
RECOMANACIONS
- Des d’ara fins a acabar el curs, la majoria de recomanacions aniran relacionades amb la UDI anomenada “Una comarca de mar i de muntanya”. És molt recomanable que la 1a activitat que feu sigui la de “Coneixements previs”, com fem a classe sempre que iniciem una UDI nova; ja que si feu les altres abans, no té sentit contestar el qüestionari! Aquí el teniu:
CONEIXEMENTS PREVIS UDI UNA COMARCA DE MAR I DE MUNTANYA
CONEIXEMENTS PREVIS UDI UNA COMARCA DE MAR I DE MUNTANYA format pdf
- Com ja heu pogut veure, si heu fet la 1a recomanació, des de música en Pere us anima a participar en un repte proposat pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat on la cançó protagonista també està relacionada amb la nostra comarca. Us animeu? Nosaltres també volem veure els balls que feu, no oblideu d’enviar-nos-els! (cliqueu a la Puput Punxetes per veure el repte).
- A continuació, us deixem una comprensió lectora. Al final de l’article us hem adjuntat diferents mapes que creiem que us poden ajudar a situar-vos per fer algunes de les activitats proposades. A classe utilitzaríem l’atles, si a casa en teniu algún, també us pot ser de gran ajuda.
COMPRENSIÓ LECTORA EL RIU LLOBREGAT
COMPRENSIÓ LECTORA EL RIU LLOBREGAT format pdf
- Os volvemos a enlazar el libro de “Charlie y la fábrica de chocolate” para que lo sigáis leyendo des de casa (pinchar en la imagen):
- Per ajudar-nos a situar en un mapa o en l’espai, us proposem de jugar al joc de taula: Enfonsar la flota. Pels qui no tinguin el joc a casa,us adjuntem una plantilla (per descarregar-la, cliqueu a la imatge). L’objectiu és endevinar la situació dels vaixells de l’enemic i enfonsar-los indicant-ne les coordenades.
- Aprofitant que aquesta UDI tracta de paisatges i coneixement de l’entorn on vivim, us convidem a dissenyar un paisatge de muntanya o de costa amb plastilina. Us deixem un tutorial perquè veieu la tècnica i agafeu idees. És difícil, però us coneixem bé i ja sabem que a classe tenim grans artistes!
- Per ed. física la Núria us deixa la següent activitat:
Hola esportistes! Us proposo un joc de jocs: JOC DEL COME-COCOS !!! Estigueu molt atents i atentes de tots els detalls de l’explicació; tant pel que fa a l’elaboració com de les proves a fer. Pareu bé l’orella!! Cliqueu a la imatge per accedir al vídeo explicatiu:
Necessitareu:
- Un full de paper.
- Llapis o retoladors de colors.
- 3 rotllos de paper higiènic.
- I caixa de sabates o un objecte similar.
- Raspall de dents en desús o un pal d’uns 35-40 cm aproximadament.
Per últim, us fem arribar el pla de treball d’aquesta setmana perquè us organitzeu des de casa. Ja sabeu que aquest document és una ajuda per vosaltres, no ens l’heu d’entregar.
PLA DE TREBALL I AUTOAVALUACIÓ
ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES:
- Joc interactiu de matemàtiques: http://ares.cnice.mec.es/edufisica/b/index.html
AQUÍ US DEIXEM UN SEGUIT DE MAPES QUE US PODEN SERVIR PER FER LES ACTIVITATS DE LA UDI:
Us deixem els nostres correus perquè, com sempre, ens envieu les activitats que feu i ens expliqueu com esteu:
anagonzalez@escolalesroquesblaves.cat
estervilaseca@escolalesroquesblaves.cat
Una forta abraçada Llunes boges i Bomba de colors!