Taller Kapla

El dilluns i dimarts tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir d’una activitat comuna. Vam fer uns taller amb peces Kapla i vam fer unes construccions superxules!!!!
Aquest joc francès el formen petits llistonets de fusta de pi sense cap encaix ni fixació i a través… Llegeix més»

Guia de lectura Nadal 2020

Us enllacem a algunes recomanacions bibliogràfiques de diverses modalitats literàries destinades a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària. Esperem que us sigui d’utilitat!
Mitjançant aquest enllaç podeu accedir a les fitxes dels llibres seleccionats, amb una breu explicació de cada llibre.

25 Novembre

El 25 de novembre va ser declarat Dia internacional contra la violència de gènere durant el primer Encuentro Feminista de Latinoamérica y del Caribe celebrat a Bogotà (Colòmbia) l’any 1981.
En aquesta trobada, les dones van denunciar la violència de gènere en l’àmbit domèstic i… Llegeix més»