Taller Kapla

El dilluns i dimarts tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir d’una activitat comuna. Vam fer uns taller amb peces Kapla i vam fer unes construccions superxules!!!!

Aquest joc francès el formen petits llistonets de fusta de pi sense cap encaix ni fixació i a través de l’organització dels elements en l’espai els nens i les nenes treballen multituds de competències educatives d’una manera lúdica.

A l’inici del taller l’animador Kapla presenta el material a l’alumnat i després els guia per realitzar grans construccions kapla, al finalitzar el taller cada grup destrueix les construccions fetes.

Una de les altres virtuts d’aquest taller és la del treball en grup, la cooperació i el diàleg. Per realitzar grans construccions és necessari una bona organització, un diàleg obert i el treball  de tot el grup.

Us deixem unes imatges representatives de cada grup. Ja sabeu que al “classdojo” podeu trobar més fotos.