Reunió activitats extraescolars curs 2015-2016

Als pares que els seus fills fan activitats extraescolars a l’escola Dr. Alberic i Casas.

Aquest divendres l’empresa que gestiona les extraescolars (Tres&Co) i l’AMIPA de l’Alberich i Casas, us demana que assistiu a la reunió que es celebrarà el proper dia 16 d’octubre a les 16:30h a l’aula de audiovisuals de l’escola. Us preguem que hi assistiu ja que es decidiran qüestions importants, com el nou vestuari de competició de basquet i futbol, possible ampliació de l’horari d’entrenament en les activitats esportives, comunicació entre monitors-pares-AMIPA, etc.

formulariTambé deixem formulari per emplenar amb els telèfons de contacte per possibles comunicacions monitors-pares.

Hi haurà servei d’acollida pels nens dels pares que vinguin a la reunió.

Moltes gràcies.
Josep Berengué