35 anys de l’escola Dr. Alberich i Casas

L’escola fa 35 anys, i per celebrar el seu aniversari els alumnes de 6è van elaborar uns logotips  a la classe de plàstica per representar-ho.
Els logotips van estar exposats al corredor de l’escola durant el mes d’octubre. Un jurat format per mestres de l’escola va… Llegeix més»

WORDGIRL

A partir del 8 de gener el canal Super3 de TV3 emetrà cada dia a les 12.00 la sèrie de
dibuixos animats WordGirl en versió original i subtitulada en anglès i català.

La sèrie està adreçada a nens i nenes de 8 a 12 anys i té… Llegeix més»

2n. BUTLLETÍ DIGITAL DE L’ESCOLA

Estem iniciant el 2n BUTLLETÍ DIGITAL de l’escola.
Aquest butlletí volem que sigui un complement del bloc de l’escola i necessitem de les teves aportacions per a poder donar una visió més àmplia de la nostra manera de fer.
Els apartats que té el butlletí són:… Llegeix més»

Tallers de Nadal P4 i P5

El passats dimecres 4 i 11 de desembre, els alumnes de P4 i P5 vam realitzar Tallers de Nadal on vam poder gaudir de diferents activitats. Els alumnes van passar pels tallers organitzats: taller de joc simbòlic; on van gaudir d’una taula de Nadal,… Llegeix més»

Quan entrem escoltem …

Hola família!!! Des de principi de curs que, com és habitual, anem entrant a l’escola amb música … i aquí teniu el recull de totes les músiques que hem posat fins ara :
Vam començar amb la cançó “Fàcil” d’un grup molt actual “Oques grasses”.

Després, i… Llegeix més»