AFA de l’escola l’Alzinar

Ha començat un nou any a l’ escola l’ Alzinar. Estem molt contents d’ iniciar un nou curs ple de novetats, de noves vivències compartides dins aquest petit univers. L’ AFA arranca amb moltes novetats i iniciatives que passem a descriure mitjançant aquest nou blog, lloc on compartirem tot allò important per a les famílies que ens composen.

Dins aquest nou espai, obrim una nova finestra de comunicació amb tot l’ ecosistema de l’ AFA de l’ Escola l’ Alzinar de Campins mitjançant aquest blog dins el Web de l’ escola.

Com es va comunicar a l’ inici de curs, hi ha tres grans novetats:

Subvenció Extraescolars en Dijous no lectius: L’ AFA ha aconseguit una subvenció per a que els dijous no lectius tinguem extra-escolars totalment gratuïtes. Les tres activitats escollides per a aquestes extraescolars han estat Cuina, Anglès i Multi-esports!

Extraescolars a les tardes a l’ escola. Posem a la disposició dels alumnes de l’ Alzinar, I a tothom que vulgui de for a de l’ escola també, la possibilitat de fer extra-escolars els dilluns i divendres, les dues activitats disponibles són Robòtica (Dilluns) i Dansa (Divendres). Les activitats s’ inicien a les 16:30, a la sortida dels nens i nenes de l’ escola, i acaben a les 18 hores. Si coneixeu algú interessat ens pot contactar a l’ AFA per tal d’ inscriure-s’hi.

Comissions de treball obertes a tothom. Posem a la vostra disposició les següents Comissions de treball per tal que us hi involucreu activament i les ideeu, són molt necessàries i beneficioses per l’ Escola, per a fer que tot/es estem encara millor:

• Comissió de Llibres
  • Comissió de Festes i Activitats Culturals
  • Comissió d’ Activitats Extraescolars
  • Comissió de Manteniment i millora de l’escola
  • Comissió de Comunicació i Xarxes

L’ AFA com sabeu té una junta voluntària i fem el que podem de la millor manera que sabem, aquesta és una crida amb majúscules: Necessitem moltes més mans i ganes, i il·lusió a totes aquestes comissions que ens ajudaran a fer-ho tot encara millor.

Animeu-vos a participar, si hi teniu interès ens podeu enviar un correu a: ampaalzinar@gmail.com

Moltes gràcies i fins molt aviat!

AFA Escola l’ Alzinar de Campins

Pots veure les últimes notícies de l’AFA de l’escola l’Alzinar aquí.

L’AFA és l’entitat que agrupa a les families d’alumnes de l’Escola per a la defensa dels seus interessos en tot allò que fa referència a l’educació dels nens i nenes i col·labora en el funcionament del centre.
És una entitat constituïda com associació sense ànim de lucre. Està regulada per uns estatuts i s’organitza a través de: La Junta Directiva i l’Assemblea General.
L’objectiu fonamental de l’AFA és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

Algunes de les tasques que es fan són:

• Promoure la participació de les famílies a l’escola: matinals familiars, xerrades, sortides, …
  • Promoure la representació i la participació dels pares i mares dels alumnes en el Consell Escolar.
  • Col·labora en les activitats educatives, organitza i gestiona les activitats extraescolars i el menjador de l’Escola.
  • Venda de llibres de text.
  • Col·labora en el Projecte per a la Reutilització i Socialització de llibres.
  • Ajuda al finançament d’aquelles activitats o equipaments que el centre necessita: Festa de l’Escola, Bibliotea, Fem dansa, projecte de robòtica Robotseny, etc.
Qui és de l’AFA?

L’Associació està formada per les famílies que s’han inscrit com a sòcies. L’actual Junta està formada per:

• Presidència: Meritxell Costa
  • Vicepresidència: Marta Torras
  • Secretaria: Laura Sicar
  • Tresoreria: Yvonne Solà

A més, hi ha els vocals que formen diferents grups de treball.
La quota, que es paga per família, és de <Preu>€.

Horari d’atenció de l’AFA
  • Dilluns i dimecres de 00h. a 00h.
  • Dimarts i dijous de 00h. a 00h.
  • Correu electrònic: ampaalzinar@gmail.com