Beca Haas per a l’alumnat dels cicles formatius de grau superior de fabricació mecànica

En virtut de l’aposta de la formació que la fundació Gene Haas ve fent des de la seva posada en marxa ja fa uns quants anys, el alumnes dels cicles formatius de grau superior de la família de fabricació mecànica poden gaudir aquest any d’una beca concedida per aquesta organització. A més, el Centre de Formació Pràctica ha pogut adquirir dues màquines d’aquesta companyia amb la qual cosa fa un salt qualitatiu molt important en la formació del nostre alumnat, dels treballadors del sector i de les persones en situació d’atur que podran a partir d’ara rebre una formació puntera fent servir aquesta maquinària. Tot això pot revertir en una millor capacitació de personal en les empreses industrials de la comarca amb el conseqüent benefici per a tot el territori.

20161202_115824

Haas, amb seu a Califòrnia, és l’empresa més important en la fabricació de màquines de control numèric a nivell mundial amb fins i tot una escuderia pròpia a la fòrmula 1.

El nostre agraïment a Haas per comptar amb nosaltres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *