L’institut

L’Institut Cavall Bernat és un centre plural i divers format per una comunitat educativa que treballa conjuntament per acompanyar en la formació de persones responsables, autònomes i compromeses. Compartim el propòsit d’educar en la llibertat, el respecte a totes les identitats i l’empatia amb els altres, l’entorn i el medi ambient.

En tots els estudis que oferim, impulsem projectes educatius orientats a l’atenció a tot l’alumnat segons les seves característiques, necessitats i pluralitat d’interessos. Amb la col·laboració de les famílies, oferim un acompanyament personalitzat durant tota l’escolarització que es perllonga fins que ha marxat del centre.

En aquest moment de transformació del món educatiu i laboral, proposem un aprenentatge significatiu i competencial, basat en la cooperació i la interdisciplinarietat, amb la mirada cap a l’excel·lència.