Fira dels Drets Humans

“Considerant que el reconeixement de la dignitat inherent i dels drets iguals i inalienables de tots els membres de la família humana és el foment de la llibertat, la justicia i la pau del món”

Així s’iniciava, en el seu preàmbul la Declaració Universal dels Drets Humans,la qual va complir el passat diumenge 69 anys, tanmateix aquestos drets que volien suposar un punt d’inflexió després de la Segona Guerra mundial en la defensa de la dignitat humana, continuen fent-nos refexionar en un món on les desigualtats ecònomiques, la violència de gènere o la crisis dels refugiats fan d’aquestos drets papers mullats. De com es troben actualment els drets humans han reflexionat els alumnes de 1r d’ESO en un projecte de sis setmanes, el qual està vient la seua fi. Avui els alumnes han organitzat una fira per donar a conèixer l’estat de salut de la Declaració.