Acte de graduació del les noies i nois de sisè.

L’acte de comiat del curs de sisè es va celebrar el divendres 22 de juny a l’escenari situat al pati del nostre centre. Aquest acte any rere any sempre desperta moltes emocions entre els protagonistes, que tanquen etapa: els nois i noies de sisè, i els mestres i families que han viscut i han format part d’ aquest camí que es va iniciar quan varen ficar els peus al nostre centre  de ben petits.

Van ser molt emotius tots els parlaments que es varen fer: el de la nostra directora, la tutora, les famíles i els dels propis alumnes.

Nois i noies molta sort en la pròxima etapa que engegareu el curs vinent. L’ESO no és per tant i quina sort per nosaltres que no marxeu del centre el curs vinent perquè us donem la possibilitat de fer la secundària al nostre Institut Escola El Til·ler!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *