Projecte Concilia

El Projecte Concilia és un servei d’atenció i canguratge que acull infants fora de l’horari escolar. L’objectiu del Projecte Concilia és contribuir a la conciliació de la vida laboral, familiar i personal de les famílies del barri.

A QUI VA DIRIGIT?
Els usuaris i usuàries d’aquest servei són nens i nenes de 3 a 12 anys a disposició de les famílies que resideixin, tinguin els infants escolaritzats o treballin al Bon Pastor i/o Baró de Viver.

QUINS HORARIS TÉ?
Dilluns a divendres, de 15 a 20.00 h.
Dissabtes de 9 a 14 i de 15.30 a 18.30 h.

QUI HO POT SOL·LICITAR?
Les famílies que ho necessitin i visquin, treballin o tinguin les criatures escolaritzades al Bon Pastor i/o Baró de Viver.
Es prioritzarà les sol·licituds de famílies monomarentals o dones en situació de violència de
gènere, i famílies sense xarxa, segons disponibilitat de places i amb criteri de cribratge establert pel Concilia.

COM ES FA LA INSCRIPCIÓ?
De manera autònoma: a través del formulari que trobareu al web https://concilia.incoop.cat/registre-bon-pastor/
Amb cita prèvia: acompanyem a les famílies a fer la inscripció en cas que o prefereixin a través del telèfon 623 22 13 11.
Una vegada feta la inscripció, es poden demanar canguratges sempre que es necessitin de manera senzilla i ràpida.

QUAN ES POT DEMANAR?
Aquest servei es pot demanar de manera puntual o més recurrent, segons necessitats, i els motius poden ser laborals, de formació, gestions administratives, urgències o temps de respir.

QUIN COST TÉ?
Aquest servei és totalment gratuït.