Organigrama del Centre

Informació General

Organigrama

L’equip humà i educatiu del nostre institut escola està format per professionals amb una visió innovadora de l’educació. Dediquem especial atenció a motivar als alumnes i per desenvolupar al màxim les seves potencialitats i competències, però sobretot, volem que creixin com a persones responsables i compromeses.
Per això, ens organitzem en equips docents i comunitats, agrupacions reduïdes, per treballar de manera cohesionada i coordinada.

D’altra banda, per aconseguir un bon funcionament de l’institut escola,  tant a nivell pedagògic com organitzatiu comptem amb aquestes persones:

• Direcció: Domi Viñas
  • Cap d’estudis infantil i primària: Noelia Rodríguez
  • Cap d’estudis secundària: Anna Casaponsa
  • Secretaria: Clàudia Barreda
  • Coordinadora Pedagògica: Marta Méndez
  • Coordinadora  comunitat de petits: Núria García-Galbis
  • Coordinadora  comunitat de mitjans: Yolanda Espínola
  • Coordinador comunitat de grans: Montserrat Rodríguez
  • Coordinadora comunitat de joves: Maria José Luque
  • Coordinadora digital: Olga Sebastià
  • Coordinadora de material i riscos laborals: Aran Clemente
  • Equip Impulsor: Noelia Rodríguez. Eneko Hernández, Natalia Martínez, Toni Sànchez, laura Vilchez, Alba Aragonés, Isabel Moreno.

Hi ha un lligam i una coordinació continuada infantil-primària-secundària  per consolidar i donar continuïtat a la línia i a la cultura de centre.