Teatre clàssic al Camp de Mart

Medea va ser menyspreada pel seu marit, a qui havia ajudat amb els seus poders de fetillera a recuperar el velló d’or. Ell, però, la volia abandonar per una altra dona amb la intenció d’augmentar el seu poder. Les conseqüències dels seus actes seran terribles! Tota una tragèdia que vam veure al matí! I a la tarda ens vam fer un tip de riure amb la comèdia llatina El soldat fanfarró, de Plaute. Quina manera de burlar-se del poder militar! El més espavilat, el servent, que, tot i que embolica la trama de manera totalment còmica, ens condueix a un final totalment feliç. Al matí ja havíem visitat la necròpolis i havíem estudiat el món dels morts in situ. L’interès dels nostres alumnes va ser evident i, com a mostra, fixeu-vos bé en les fotografies.

Alumnes de 1r i 2n de batxillerat