Experiència a la planta de triatge

Us heu preguntat mai per què hem de reciclar? On van a parar els plàstics, les llaunes, els cartrons, les ampolles, el paper d’alumini i altres deixalles que generem? Avui ho hem viscut en primera persona! Gràcies a Limonium i a l’ajuntament de Vila-seca, que subvenciona una sèrie d’activitats medioambientals per als centres del municipi, hem visitat la planta de triatge del terme de Constantí i és digne d’admiració la feina que fan aquests treballadors controlant i separant els diferents productes que es poden reciclar. I ha quedat clar que, si tots col·laborem a fer la tria prèvia, facilitaríem aquesta feina que és en benefici de tots.

Per a completar-ho ens han demostrat al laboratori del centre, que hi ha sis tipus de plàstic que podem diferenciar segons la seva densitat, reacció al foc i altres  característiques fàcils de comprovar, fins i tot per aquells alumnes que no ens considerem de ciències. Ha estat molt interessant i ben estructurat!

Alumnes de 1r de batxillerat