VERDAGUER – BICICLOT – ONG

Aquest trimestre, els alumnes de l’institut participants als tallers Enginy, programa del Consorci d’Educació de Barcelona en colaboració amb Biciclot, han aprés mecànica de bicicletes, manteniment i reparació.
El resultat final ha estat la posta a punt de 10 bicicletes que hem donat a la… Llegeix més»

Visites al Cosmocaixa

Els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat que fan la matèria de Física i química han assistit aquest mes d’abril al Cosmocaixa on van participar al Taller: TOCA LA LLUM.
D’altra banda, l’alumnat de 2n d’ESO també va visitar el Cosmocaixa, i vam participar en… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi al Verdaguer!

Enguany, la diada de sant Jordi ha començat al nostre centre amb un esmorzar molt llaminer al pati central. Xocolata desfeta, magdalenes i donuts han delectat els nostres nois i noies.
A partir de les,12.30h han començat les actuacions. La primera cançó Perfect ha amorosit les… Llegeix més»

Bicicletada a 4t d’ESO

Aquesta setmana els alumnes de 4t d’ESO han participat en una activitat al Velòdrom d’Horta organitzada per l’Institut Barcelona Esports.
Han tingut l’oportunitat de provar diferents modalitats del ciclisme: carretera, BTT, BXM, pista, habilitat o trial, així com tallers de mecànica i seguretat vial.
Una gran experiència!!

#gallery-4… Llegeix més»

Dia Mundial de l’Activitat Física

L’Institut Verdaguer es mou per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física.
Compromesos amb el nostre alumnat per crear consciència de la necessitat d’adquirir hàbits saludables en el seu dia a dia.

Anem d’excursió

El dia 23 de març els alumnes de 1r ESO del nostre centre van fer una sortida al turó de la Rovira.
Tots plegats vam gaudir d’un matí esplèndid i d’unes vistes fantàstiques de la ciutat.
Vam visitar els búnquers de la guerra civil que han estat… Llegeix més»

Visita a la “Barcelona Medieval”

Els alumnes de 2n d’ESO van acomiadar l’edat mitjana amb la sortida “Barcelona Medieval”.
Després de dos trimestres adquirint coneixements sobre aquest important període històric, van poder recórrer els carrers més representatius de l’època medieval, i van gaudir de l’art romànic i gòtic present de… Llegeix més»

Gimcana a l’Institut Goethe

El dia 21 de març els alumnes de 3r i 4t d’ESO d’alemany van realitzar una activitat a l’Institut Goethe de Barcelona.
L’Institut Alemany organitza una gimcana a la Biblioteca amb preguntes en alemany que els alumnes han de resoldre.
Tots vàrem aprendre molt!
Moltes gràcies al Servei… Llegeix més»