Visita al Museu Picasso

En el marc de l’assignatura de Visual i Plàstica, els alumnes de 3ESO B hem realitzat una visita guiada al Museu Picasso de Barcelona, en la qual hem fet un treball interpretatiu sobre 3 retrats realitzats pel pintor en diferents èpoques.
Les obres visitades, que podem… Llegeix més»

“De quina espècie és?”

Els alumnes de 4t d’ESO de Biologia i Geologia i de Física i Química han portat a terme una
activitat anomenada “De quina espècie és?” a l’antic Museu de Zoologia del Parc de la
Ciutadella, l’edifici del Castell dels Tres Dragons, que acull col·leccions científiques de
vertebrats i invertebrats… Llegeix més»

Teatre clàssic

El passat dimarts 17 d’abril, l’alumnat que cursa la matèria de Llatí va fer una sortida al teatre Joventut de l’Hospitalet per veure una obra de teatre intitulada Pseudolus (el petit mentider). És una comèdia escrita per Plaute el segle II aC.
Així mateix, l’endemà 18 d’abril,… Llegeix més»

VERDAGUER – BICICLOT – FUNDACIÓ ROURE

Aquest trimestre, els alumnes de l’institut participants als tallers Enginy, programa del Consorci d’Educació de Barcelona en colaboració amb Biciclot, han aprés mecànica de bicicletes, manteniment i reparació.
El resultat final ha estat la posta a punt de 10 bicicletes que hem donat a la… Llegeix més»

Visites al Cosmocaixa

Els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat que fan la matèria de Física i química han assistit aquest mes d’abril al Cosmocaixa on van participar al Taller: TOCA LA LLUM.
D’altra banda, l’alumnat de 2n d’ESO també va visitar el Cosmocaixa, i vam participar en… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi al Verdaguer!

Enguany, la diada de sant Jordi ha començat al nostre centre amb un esmorzar molt llaminer al pati central. Xocolata desfeta, magdalenes i donuts han delectat els nostres nois i noies.
A partir de les,12.30h han començat les actuacions. La primera cançó Perfect ha amorosit les… Llegeix més»

Bicicletada a 4t d’ESO

Aquesta setmana els alumnes de 4t d’ESO han participat en una activitat al Velòdrom d’Horta organitzada per l’Institut Barcelona Esports.
Han tingut l’oportunitat de provar diferents modalitats del ciclisme: carretera, BTT, BXM, pista, habilitat o trial, així com tallers de mecànica i seguretat vial.
Una gran experiència!!

#gallery-9… Llegeix més»