Celebrem el 8 de Març

Al llarg de la primera setmana de març l’alumnat de CIATE de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat ha preparat activitats relacionades amb el Dia Internacional de la Dona per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

Després de veure un vídeo sobre el motiu de la celebració d’aquesta diada i respondre a un Kahoot per comprovar si tot havia quedat clar, l’alumnat de 1r ha preparat unes banderoles amb eslògans reivindicatius que han penjat a l’entrada de l’institut.

Per altra banda, l’alumnat de 2n d’ESO ha fet el mateix, però en el seu cas amb grans pancartes que han penjat als balcons que donen al pati.