Alumnes de CAI realitzen tallers d’adquisició de competències al 4DHealth

TALLERS D’ADQUISICIÓ DE COMPETÈNCIES AL 4DHEALTH. Alumnes de CAI
Els alumnes del CFGM de Cures auxiliars d’infermeria van tenir una sessió al 4Dhealth el passat dia 21 de novembre.
En el centre simulador en procediments sanitaris, aquesta vegada es van realitzar diversos tallers d’adquisició de competències. Durant més de cinc hores els alumnes d’aquest cicle van poder aprendre de mans de professionals diferents procediments i practicar-los en el marc d’un hospital totalment realista.
Al llarg del curs es visitarà de nou el centre simulador per poder aprofundir en pràctiques sanitàries que difícilment es podrien realitzar en l’entorn d’una aula i finalment participaran en un procés simulat a final de curs que demostrarà la integració de tots els coneixements teòrics i pràctics adquirits al llarg del cicle.