Premi relat breu de Catalunya 2017 per a l’alumna Berta Escobedo d’E2 B

Felicitats! Berta

L’alumna Berta Escobedo Rosado, de 2n B de l’ESO, ha estat una dels 54 finalistes  del 40 Premi de relat Breu de Catalunya. Per arribar aquí, ha hagut de ser seleccionada per dos jurats territorials: el primer, compost per representants del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i el segon format per representants del món literari, mitjans informatius i institucions catalanes.

El lliurament de premis es va fer el 3 de juny al parc temàtic de Port Aventura, al Gran Teatre de la Xina. Acompanyada per la seva família, va obtenir un merescut 3r premi. En el mateix moment, se li va facilitar una còpia de la narració que va fer durant la prova escrita de la Fase III, la qual cosa ens ha permès poder-la publicar al web del centre. Aquest any, la frase que s’havia d’incloure en el relat fou Fa quaranta anys , enguany ha estat la 40ena convocatòria del concurs. La narració porta per títol Dos estranys al metro i la podeu llegir fent clic aquí.

La cloenda de l’acte es va fer amb la representació de l’espectacle de Port Aventura “Dance Revolution”. La resta de dia va suposar un tràfec per gaudir del màxim d’atraccions del parc.

Novament… Felicitats!  Berta