Mompou, posa’t guapo! La votació

El passat divendres 18 de maig va tenir lloc la votació del procés participatiu “Mompou, posa’t guapo!”. Cada grup de 1r d’ESO gestionava una mesa en què havia de votar cada nivell educatiu, així 1rA gestionava la mesa en què votaven els de 1r… Llegeix més»

Proposta de 1rC: millorar els lavabos

En el nostre institut estem fent un projecte que es diu: “Mompou, posa’t guapo!”. Aquest projecte consisteix en millorar un aspecte de l’institut o aportar alguna cosa nova. A la nostra classe van sortir moltes propostes com: posar armariets i aparcaments per bicicletes, tirolina,… Llegeix més»

Kommst du nach Deutschland?

Els nostres alumnes de l´optativa d´alemany de 3r han realitzat una sèrie de vídeos on un “hipotètic/a” amic/amiga alemany/a els convida a passar uns dies a Deutschland. A més d´una conversa telefònica, també parlen del tipus de roba que s´emportarien a la maleta. D´aquesta manera, aprenen a convidar a algú i practiquen el vocabulari après a l ´aula.

Portes obertes de batxillerat: experiències d’exalumnat

Ahir dimecres va tenir lloc la jornada de portes obertes de batxillerat a l’institut. Es va fer una reunió informativa general amb informació del batxillerat, del procés de preinscripció i vam comptar amb la presència d’exalumnat que va cursar el batxillerat al nostre centre… Llegeix més»

La proposta de 1r ESO B: millorem els lavabos!

La idea que proposen els de 1r d’ESO B dins del projecte Mompou, posa’t guapo! i que portaran a votació el dia 18 de maig és la millora dels lavabos de l’institut. Concretament demanen dispensadors de sabó i de paper higiènic, miralls, difusors d’ambientador i pestells per a les portes dels inodors. Comença la seva campanya de difusió!

Projecte a 1r d’ESO: Mompou, posa’t guapo!

Aquests dies l’alumnat de 1r d’ESO ha començat a treballar un nou projecte anomenat Mompou, posa’t guapo!. En aquest projecte, els nois i noies de primer hauran de fer propostes per millorar l’institut, muntar una campanya de difusió d’aquestes idees de millora (una per grup… Llegeix més»

Visita al Cosmocaixa

Després d’haver estudiat la naturalesa elèctrica de la matèria i la constitució de l’àtom, l’alumnat de 3r d’ESO dins la matèria de Física i Química, va realitzar el taller “Viu l’electricitat” al Cosmocaixa.
Al taller, els alumnes van sortir voluntàriament a fer experiments sobre electricitat estàtica, experimentar… Llegeix més»