Taller d’Irish dancing a 2n d’ESO

El passat dijous 14 de març tot l’alumnat de segon d’ESO va poder gaudir d’un taller de danses irlandeses a l’institut a càrrec de l’escola Aires Celtes de Barcelona.

Els nostres alumnes van aprendre alguns dels passos bàsics del Céilidh, una forma de relació social típica d’Irlanda que inclou balls tradicionals en grup. En primer lloc, es va fer una breu introducció als passos, i després van poder practicar-los al ritme de música tradicional irlandesa. Així, van conèixer una mica de la cultura d’un país anglòfon i també una petita immersió lingüística, ja que el taller es va dur a terme en anglès.

Des del departament de llengües estrangeres valorem positivament aquesta activitat!