Ja és aquí l’últim número del ‘Passant Revista’!

L’últim dia abans de Setmana Santa, a més del butlletí amb les notes del segon trimestre, també vam rebre a casa l’últim número del magazín de l’institut, el ‘Passant Revista’.

En aquesta edició, l’alumnat de 3r d’ESO que ha cursat l’optativa de Revista el segon quadrimestre del curs 22/23 i el primer del 23/24 ens ofereix diversos reportatges i entrevistes d’allò més interessants. Per una banda, tenim una investigació sobre els riscos de les intel·ligències artificials que ens posa a prova comparant obres realitzades per artistes reals i còpies fetes per una IA. D’altra banda, un dels reportatges ens narra com és l’experiència d’un intercanvi lingüístic a Oldenburg (Alemanya). A més, tenim una anàlisi quantitativa de les assignatures optatives preferides, de l’horari escolar i de les hores que fem d’Educació Física. Finalment, oferim diverses entrevistes, tant a professors nous com a d’altres que marxen per gaudir d’una merescuda jubilació.

Esperem que us agradi el seu contingut periodístic. Pels qui no hàgiu tingut l’oportunitat de llegir el número en paper, us l’adjuntem en format digital i us recordem que podeu consultar tots els números a l’arxiu històric de la nostra pàgina web.