Preparatius de Sant Jordi (i un avanç exclusiu!)

Amb la primavera, arriba un dels mesos més importants per al nostre institut: l’abril. A més d’esperar, com diu el refranyer català, que per l’abril cada gota valgui per mil (quina falta ens fa que plogui!), també tenim els ulls i el cor encarats al dia més literari i alegre de l’any: la Diada de Sant Jordi.

Sí, ja ho sabem, teniu raó, queden encara dies per arribar-hi, però no ens n’adonarem i, entre una cosa i una altra, ens el trobarem ben bé de nassos. I perquè no ens agafi desprevinguts, l’institut ja ha començat a fer els preparatius per aquest estimat dia. Aquí podeu veure el cartell i les bases del Concurs literari i el cartell del Concurs popular de mems:

A més, el Departament de Visual i Plàstica continua amb el popular Concurs de Cartells en què participen alumnes amb qualitats extraordinàries en belles arts. No tingueu cap dubte que d’aquí en sortiran els futurs talents els noms dels quals apareixeran en les exposicions més importants del país. Aquí podeu veure el cartell d’aquest any:

I un any més, el Departament de Tecnologia s’afegeix a la festa i engresca l’alumnat amb un concurs ben animat, el Concurs d’StopMotion. Una tècnica d’animació força elaborada i que obté uns resultats espectaculars. Potser aquest any descobrim el futur director de Toy Story 42!

I no ens oblidem dels Premis Mompou de Curtmetratges que enguany celebra la 2a edició i que té tots els números de convertir-se en un clàssic de l’institut. L’alumnat de l’optativa de Comunicació Audiovisual de 1r de Batxillerat han creat una sèrie de curts d’un nivell excel·lent, on tots ells poden optar a endur-se el premi al millor curtmetratge de l’any.

El mateix dia 23 d’abril sortirem de dubtes durant la gala que es durà a terme a l’institut. Tot l’alumnat de 1r de Batxillerat està convidat a gaudir de l’exhibició dels curtmetratges i a votar per la millor història de l’any. Ja sabem que teniu moltes ganes de veure’ls, però haureu d’esperar. Com diuen els savis, tot allò que és bo s’ha de fer esperar. Així que mentre no arriba el dia, i pugueu anar fent boca, us avancem en exclusiva el tràiler d’aquesta edició tan esperada que hem preparat per a vosaltres del que ens espera en aquesta edició. Esperem que el gaudiu!

Animem tot l’alumnat a participar més que mai aquest 2024 i confiem que ompli el Mompou de grans històries i somriures per Sant Jordi. Anem escalfant els motors que la primavera s’apropa i en tenim més ganes que mai!