Programa Erasmus+: jornada de transferència del microconsorci Mòbils.edu

Arran de la participació del nostre centre al programa Erasmus+, on diferents professors hem fet estades a països de l’Unió Europea, el passat 28 de febrer vam assistir a la sessió de transferència que realitzava el nostre microconsorci als serveis centrals d’Educació de Barcelona.

A la sessió vam ser-hi presents la majoria d’escoles i instituts que hem participat en el programa durant el cus 22-23 i que fem el tancament en aquest any 2024. La Núria i el Miguel Ángel, que vam tenir l’experiència de job shadowing l’any passat a Alemanya i Dinamarca, respectivament, vam poder compartir tot el que havíem vist i après amb la resta de companys. A més, els nostres amfitrions, el Salvi i l’Oriol, ens van preparar un seguit d’activitats per poder tenir una sessió més amena i dinàmica.

Estem segurs que tota aquesta experiència ens ajudarà a millorar la nostra visió de l’educació i, per defecte, l’educació del nostre alumnat a l’institut.