Olga Ruiz, participa al Campionat d’Espanya d’eslàlom amb cadira de rodes

La nostra esportista de l’AEE IES Banús Olga Ruiz, segueix preparant-­‐se pel Campionat  d’Espanya d’eslàlom en cadira de rodes, que tindrà lloc del 25 al 27 de Maig a Leganés (Madrid).
Després de recuperar-­‐se d’una operació, ha realitzat una temporada autonòmica espectacular, millorant jornada rera jornada, i… Llegeix més»

El Boc’n Roll del 25è aniversari de l’institut

Sensibilitzats per la millora del medi ambient, l’AMPA ha obsequiat a tot l’alumnat d’un embolcall ecològic per portar l’esmorzar dissenyat especialment per a la celebració del 25è aniversari del centre. Amb aquest gest es vol promoure la cultura de la reutilització i l’eliminació de materials… Llegeix més»

CodeWars 2018

El passat Dissabte 3 de Març sis alumnes de 4t d’ESO (Adrià Hernández, Joel Sánchez i Ariel
Álvaro) i 1r de Batxillerat (Albert Sauló, Serena Sánchez i Marcos Pérez) i en Diego Gámez
(professor de tecnologia) vam anar al HPCodewars2018, un concurs de programació a nivell
nacional. Al principi de tot, diverses persones importants de l’empresa Hewlett Packard ens
van rebre amb unes paraules molt captivadores, donant unes estadístiques molt interessants
sobre el nostre futur en aquest àmbit, animant sobretot a les noies al món de la programació.
Desprès va començar el concurs de tres hores on havíem de fer un programa per cadascun dels
trenta un problemes en angles que ens proposaven. Una vegada finalitzat aquest temps vam
fer un descans on ens van donar de menjar i vam tenir la nostra estona d’esbarjo. Finalment
van premiar les tres escoles amb major nombre de punts i van sortejar diferents productes. A
nivell personal, com a segon any consecutiu que gaudeixo d’aquest concurs, va ser una
experiència molt enriquidora plena d’anècdotes per recordar.

Autoritzacions menors a l’estranger pels viatges a ANDORRA, FRANÇA i LONDON, a l’institut el dimecres 28 de febrer de 15,30 a 17,30h

Des dels Mossos d’Esquadra de la ciutat ens fan una proposta per facilitar la gestió de l’autorització a menors per sortir a l’estranger, agilitzar els tràmits, donar un millor servei als ciutadans i evitar desplaçaments a la comissaria.
Una patrulla dels Mossos estarà present a la… Llegeix més»

Pàrquing patins

A partir d’avui, dia 10 de gener, el centre disposa d’un suport d’acer inoxidable per deixar els patins. La seva ubicació és sota de l’escala de fusta.

Els alumnes que en facin ús necessitaran portar un cadenat per fixar el patinet.

L’AMPA ha subvencionat la totalitat d’aquesta instal·lació.

Visita dels alumnes del BatxiTECH a la central tèrmica TERSA

La central tèrmica TERSA és una planta de valorització energètica, és a dir que tracta de reciclar i recuperar tots els residus presents al contenidor gris (residus generals) i en darrera instància  mitjançant la combustió (incineració), aprofitar l’energia del procés, transformant-la en electricitat i vapor per a la indústria. L’energia elèctrica obtinguda s’introdueix a la xarxa i l’energia tèrmica es distribueix per calefacció i aigua calenta als usuaris propers, fins a l’Hospital del Mar!!!