Xerrada Alejandro Teodoro

L’EXALUMNE DE L’INSTITUT ALEJANDRO TEODORO, FA UNA XERRADA SOBRE COMUNICACIÓ ORAL A ALUMNES DE 2N DE BATXILLERAT

El dia 16 de desembre, un exalumne de l’Institut Ramon Barbat, Alejandro Teodoro, va venir a fer una petita xerrada sobre com presentar-se en públic, per als alumnes de 2n de Batxillerat. Es tracta d’alumnes que entre els mesos de gener i febrer han d’exposar els seus respectius treballs de recerca i la finalitat era donar-los unes pautes molt breus per tenir èxit en aquesta exposició oral davant dels professors del tribunal.

L’Alejandro Teodoro va remarcar una sèrie de punts :

1. Creure’s un mateix el que està dient.
  2. Intentar convèncer l’auditori que es té davant.
  3. Ser breu en les explicacions i no voler allargar el tema fent comentaris similars.
  4. Començar per les conclusions a les quals ha arribat cada alumne per fer el seu treball i així poder convèncer els oients.
  5. Per acabar, que la comunicació ha de ser eficaç.