INTERCANVI AMB ALUMNES ALEMANYS

El passat divendres 9 de novembre vam rebre els alumnes alemanys que realitzen un intercanvi amb els nostres de primer de batxillerat.

Durant la seva estada coneixeran els edificis modernistes de Barcelona, la ciutat de Tarragona, els paratges naturals del Niu de l’àliga a les muntanyes de Prades i, naturalment, la població que els acull, de la qual van visitar, per exemple, el conservatori.

Els alumnes tenen edats compreses entre els 15 i els 17 anys i molts d’ells estudien la llengua espanyola al seu institut, a la població de Kelkheim, propera a Frankfurt. Al llarg d’una setmana conviuran amb els alumnes de Vila-seca i les seves famílies i de segur que es crearan forts llaços d’amistat.