UN ANY MÉS ELS NOSTRES ALUMNES GUANYEN PREMIS DE L’AULA LÈXIT (2015)

És el tercer any consecutiu que alguns alumnes de l’INS Ramon Barbat guanyen premis per la seva lectura constant.

L’alumna Laura Iglesias, de 4t ESO C, ha obtingut un total de 13720 punts per la lectura de llibres dintre de la plataforma Aula Lèxit – llegir té premi. Ha quedat la segona de tot l’estat espanyol. El premi rebut ha estat una tauleta. Enhorabona, Laura!

En tercer lloc, en tot l’estat espanyol, ha quedat l’alumna Monserrat Negrete, de 4t ESO B. Ha obtingut 13300 punts. Ha rebut com a premi un MP-3. No gens malament, no?

Un altre alumne, Raúl Ureña, de 4t ESO C, ocupa el novè lloc de la llista. Ha rebut un pendrive. Tampoc gens malament.

I per últim, l’alumne Lluís Aznar, de 4t ESO B, ha quedat en el vintè lloc i ha rebut un pendrive. Molt bé, si tenim en compte que es tracta de tot l’estat.

Moltes felicitats a tots i els animem a seguir endavant.