BCN Escoles + Sostenibles

La nostra escola forma part de  Barcelona Escoles + Sostenibles (BCN E+S) des del curs 2006-07, un programa pensat per facilitat la implicació de les escoles  en l’ambiciós projecte d’imaginar i construir un   món millor i més sostenible.

Des d’aquesta visió,  hem introduït en el nostre dia a dia accions i projectes  que ens ajuden a fer un món més sostenible i una major cura de l’entorn des de la coneixença del mateix amb l’objectiu d’ajudar als nostres infants a ser ciutadans responsables, actius i crítics.

Accions:

• Portem a terme la reutilització de llibres i la venda de llibres de segona mà per Sant Jordi.
  • Intercanvi de llibres de 2a. mà amb la biblioteca de Zona Nord.
  • Fem batudes de l’entorn més proper per mantenir-lo net i conscienciar als nostres infants de la cura per la natura.
  • Realitzem una sortida al berenador de Can Cuiàs cada final del 2n. trimestre apropant als nostres infants al seu entorn més proper.
  • Reducció de la utilització de plàstic i paper de l’alumini en els embolcalls dels esmorzars.
  • Recollida de piles utilitzades. Projecte APILO XII.