Trets d’identitat

• gegantsL’objectiu troncal de l’escola és aprendre a aprendre: dotar-los d’oportunitats per a conèixer-se i de desenvolupar-se intel·lectualment, afectivament, físicament…, oferir-los oportunitats per establir lligams amb els altres i amb l’entorn; com el goig de viure.
  • La diversitat i identitat ens enriqueix: La diversitat d’orígens, la diversitat de famílies, de religions, de maneres de pensar, de llengües maternes, dotant-nos d’identitats complementàries
  • La igualtat i cooperació com a persones ens fa més forts. La certesa de que totes les persones compartim la mateixa essència i som iguals en dignitat ens dona la seguretat dels vincles solidaris
  • Valors de context : catalana, laica i sostenible. L’escola fa immersió per a dotar-los amb tots els elements del context , donant valor al patrimoni cultural i natural.
  • L’equitat educativa, volem donar al nostre alumnat les oportunitats que necessita per a desenvolupar totes les seves capacitats humanes, superant les barreres econòmiques, de sexe, cultural… I en cada situació específica, atendre les necessitats de l’alumnat.
  • L’escola compromesa a respondre a l’entorn i a la societat, respecte als reptes educatius i formatius, donant les eines necessàries pel futur.
  • La cursa de colors

Amb la Festa aprenem a relacionar-nos com a comunitat d’una manera cooperativa i lúdica. A través de l’alegria de viure, ens capbussem en un seguit d’aprenentatges: l’afirmació de la pau, la solidaritat, la cultura popular, les relacions humanes, les pròpies habilitats… Per tant, el paper pedagògic de la Festa Major és essencial a l’escola.

• Himne de l’escola creat a l’any 2018 pels nens i nenes de totes les edats, anomenat La nostra segona casa: l’escola

COM ÉS EL NOSTRE PROJECTE?