Festes

Les festes és una part rellevant del currículum i la manifestació per excel.lencia de la nostra identitat: pública, laica, catalana i vivencial. També dels nostres objectius: que es coneixin a si mateixos, per a interaccionar i cooperar conèxient els altres i a l’entorn de manera ètica i estètica. A través de la vivència de les festes es desenvolupa el nostre patrimoni cultural, la identitat cultural, que d’altra banda és la millor manera d’assumir-ho, i d’integrar-ho. A través de les  festes s’aprèn un gran contingut social i natural, també artístic, tant plàstic com musical, saviesa popular i filosofia… i el més essencial: tots els requisits per l’aprenentatge de conviure pacíficament.

Les diades, s’estableixen a l’escola com a temàtiques de reflexió i coneixement endinsats en el treball competencial dels diferents àmbits.

A l’escola treballem molt des de les “paraules UBUNTU”: gràcies, t’estimo, si et plau, ho sento, perdona’m.