SETMANA CULTURAL: “ELS JOCS OLÍMPICS”

La propera setmana, del 9 al 13 d’abril, tota l’escola celebrarà la Setmana Cultural que aquest any està dedicada a la commemoració del Jocs Olímpics de Barcelona 92. Per aquest motiu, durant aquests dies es realitzaran una sèrie d’activitats al voltant d’aquesta temàtica.

Esteu tots convidats a l’acte d’inauguració i cloenda de la setmana cultural que es celebraran al pati de Primària en els següents horaris:

• Dilluns 9 d’abril ACTE D’INAUGURACIÓ: de 9:30h a 11h.
  • Divendres 13 d’abril ACTE DE CLOENDA: de 15:15h a 16:30.

US HI ESPEREM!!!!!!!

1. Víctor Villanueva Garrido

Gracias a las profesoras y alumnos/as por el estupendo trato recibido hoy.

Ha sido un placer estar un rato con ellos en clase hablando sobre el deporte y sus valores.

Estoy a vuestra disposición para cualquier cosa que necesiteis.

¡Gracias!