Com van els esmorzars d’abril??

Aquest més d’abril tornem a felicitar als més petits de l’escola: Moltíssimes felicitats P3A!!! Ha estat la classe guanyadora del diploma.

Continuem animant a tots, alumnat, mestres i famílies, a seguir amb aquests hàbits saludables i sostenibles. No oblidem mai que entre tots podem fer grans canvis al món per tal de tenir un bon futur. Tots som importants. Entre tots estem aconseguint reduir els residus, no volem paper d’alimini, ni bosses, ni plàstics, ni brics. Fem ús del paper de cuina i de carmanyoles.